FAQ

Zamówienie (Wysyłka i płatności)

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie na stronie internetowej drogerii www.alloi.pl, należy wykonać następujące kroki:

  1. Znaleźć interesujący produkt na stronie www.alloi.pl
  2. Dodać wybrany produkt do koszyka.
  3. Powtórzyć ten proces dla wszystkich produktów, które chcemy zamówić.
  4. Po skompletowaniu zamówienia, kliknąć ikonę koszyka w prawym górnym rogu strony.
  5. W koszyku wybrać preferowany sposób płatności oraz metodę dostawy, a następnie nacisnąć przycisk „Przejdź do kasy”.
  6. Po prawej stronie ekranu zdecydować, czy kontynuować jako gość (bez logowania), czy zalogować się, korzystając z przycisku „Zaloguj się”.
  7. Zweryfikować swoje dane adresowe, miejsce dostawy, sposób płatności oraz zaakceptować regulamin.
  8. Zatwierdzić zamówienie przyciskiem „Zamawiam i płacę”.

Po poprawnym złożeniu zamówienia, potwierdzenie powinno zostać przesłane na podany adres e-mail.

Jak mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało poprawnie złożone?

 Po pomyślnym złożeniu zamówienia na stronie pojawi się numer zamówienia wraz z informacją, że oczekuje ono na realizację. Ponadto, na adres e-mail podany przy rejestracji zostanie automatycznie wysłana wiadomość zawierająca numer zamówienia oraz informację o jego statusie („oczekuje na realizację”).

Faktura za zakupy jest wystawiana elektronicznie i wysyłana na adres e-mail podany w zamówieniu. Dodatkowo, podczas składania zamówienia istnieje możliwość zaznaczenia opcji faktury VAT.

Niestety, drogeria internetowa nie wystawia faktur z odroczonym terminem płatności.



Aby anulować zamówienie, należy skontaktować się z nami za pomocą e-maila. Zamówienie może anulować jedynie pracownik Biura Obsługi Klienta drogerii internetowej.

Adres dostawy można ustalić indywidualnie dla każdego zamówienia, niezależnie od adresu podanego podczas rejestracji konta. Należy to uwzględnić w trakcie składania zamówienia.

Aktualne informacje dotyczące kosztów i terminów dostawy można znaleźć w zakładce „wysyłka i płatności”.

Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: [email protected]. Pomożemy w ponownym dokonaniu płatności.

Produkty wysyłane przez firmę kurierską są odpowiednio zabezpieczone folią bąbelkową i zapakowane w karton. Puste przestrzenie w paczce wypełniamy papierem pakowym, aby zapewnić bezpieczeństwo przesyłki.

Produkty dodane do koszyka są przechowywane tylko przez określony czas. Jest to związane z funkcjonowaniem systemu drogerii internetowej oraz ciągłą aktualizacją stanów magazynowych.

Obecnie nie oferujemy wysyłek międzynarodowych. Jeśli w przyszłości taka możliwość się pojawi, odpowiednia informacja zostanie zamieszczona na naszej stronie internetowej.

Nie, niestety nie oferujemy możliwości zamówienie z metodą płatności za pobraniem.

Prosimy o kontakt z nami drogą mailową. Skontaktujemy się z firmą kurierską, aby wyjaśnić sytuację i poinformować Cię o dalszym losie przesyłki.

Reklamacje

Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni od ich zgłoszenia drogą e-mailową. Zwykle staramy się rozwiązywać sprawy jak najszybciej, często poprzez wymianę przesyłki.

Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Najlepiej, aby reklamacja została złożona jak najszybciej po zauważeniu wady produktu.

Aby usprawnić proces reklamacji, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i niezwłocznie poinformować nas o zaistniałej sytuacji.

Należy jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta drogą mailową, wysyłając zgłoszenie dotyczące błędu w zamówieniu.

Masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia, nawet bez podania przyczyny. Wystarczy odesłać produkt lub całą paczkę wraz z formularzem „Odstąpienia od umowy” na adres ul. Podwisłocze 46/108, 35-309 Rzeszów, MT Space Liudmyla Tymyshyn.

Produkty, które są nieotwarte, można zwrócić w ciągu 14 dni od odbioru paczki. Zgodnie z regulaminem, nie można zwrócić produktów z krótką datą ważności (jeśli była ona widoczna na stronie), produktów przeznaczonych do użytku osobistego, ani otwartych produktów w zapieczętowanych opakowaniach.

Zgodnie z naszym regulaminem, aby rozpocząć proces reklamacyjny uszkodzonej przesyłki, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody z firmą kurierską. Protokół ten stanowi podstawowy dowód w procesie reklamacyjnym, potwierdzający uszkodzenie przesyłki podczas transportu.

Masz pytania? Napisz do nas